Ha visszaemlékszel annak idején miért pont a Szerencsejáték Zrt.-t választottad?

Úgy gondolom, a legtöbb fiatal pályakezdő álma, hogy az egyetemi évei alatt megszerzett tudást egy nagyvállalati környezetben kamatoztathassa. A Szerencsejáték Zrt. már akkor is az egyik legnagyobb cég volt az országban, így amikor megláttam, hogy marketing területre keresnek gyakornokot egy pillanatig sem haboztam és rögtön jelentkeztem. Elcsépelten hangozhat, de nagy szerencsém volt, hiszen végül rám esett a választás, a többi pedig már történelem.

Melyik a legkedvesebb emléked a Szerencsejáték Zrt.-nél töltött időd alatt?

Számos kedves emlékkel gazdagodtam az elmúlt 10 év alatt, nehéz lenne ezek közül kiemelni bármelyiket is. Ha mégis választanom kellene egyet, akkor az első SzerencseSzombat lottóshow felvétele jut eszembe, amelyen személyesen vehettem részt. Itt szembesültem először azzal, hogy milyen komplex háttérmunka zajlik a színfalak mögött és mennyi ember dolgozik azon, hogy a nézők minden szombaton élőben kövessék nyomon a nyerőszámok kisorsolását. E mellett olyan kedves kollegákkal ismerkedhettem meg, akikkel mind a mai napig remek kapcsolatban vagyok.

Ha három szóval kellene összefoglalnod az elmúlt 10 évet mi lenne az?

Izgalom, kihívás, csapat. 

Ha szakmai szempontokat nézünk, melyik projekted jelentette az első igazán nagy kihívást számodra?

2014 októberében egy nemzetközi számsorsjáték, az Eurojackpot is elérhető vált a Szerencsejáték Zrt. kínálatában. Akkoriban már marketing menedzserként dolgoztam a vállalatnál, és a tervezéstől a játék indulásáig én koordináltam a termék bevezető kampányát. Ez a projekt egy nagyon izgalmas kihívás volt számomra akkoriban.

Mi jut eszedbe először a Szerencsejáték Zrt-ről?

Egy megbízható, felelős, innovatív nemzeti vállalat.

Melyik projektre vagy a legbüszkébb a Szerencsejáték Zrt-s pályafutásokból?

Megannyi projekt közül a tavalyi évben, a koronavírus-járvány idején megvalósított digitális lottójátékokat népszerűsítő, illetve az interaktív csatornákra terelő kampányunkra vagyok a legbüszkébb, több okból is. Egyrészt rekord gyorsasággal, mindössze 2-3 hét alatt sikerült egy olyan komplex, 360 fokos, integrált kampányt lefejleszteni és elindítani, amelyre normál esetben hónapjai vannak egy vállalatnak és a partner ügynökségének, másrészt az utókutatásaink eredményei is visszaigazolták kampányunk kiemelkedő teljesítményét. Utólag is igazán büszke vagyok a csapatom minden tagjára.

Ki tudnál emelni egy fontos dolgot, (akár készség, amit itt sajátítottál el, tapasztalat, amit szereztél, vagy bármit) amit az Szerencsejáték Zrt-ben töltött idő alatt tanultál meg?

Mivel pályakezdőként jöttem a céghez, majdnem az összes meglévő skillemet és tapasztalatomat a társaságnál szereztem meg, de leginkább azt a mentalitást emelném ki, hogy ez a cég és az itt dolgozó emberek - köztük én is - együtt bármire képesek vagyunk. 

Kiknek ajánlanád a Level UP! programot?

Mindazoknak, akik minél több tapasztalatot gyűjtenének nagyvállalati környezetben, és olyan munkahelyen szeretnék kipróbálni magukat, ahol kitartással, szorgalommal, a legjobb szakemberektől tanulva bármit elérhetnek.

Milyen a Szerencsejáték Zrt. közössége?

Befogadó, lendületes és támogató, ahol nyitottak az új, adott esetben formabontó gondolatokra is.

Mit gondolsz, milyen irányba tart a Szerencsejáték Zrt.?

A Szerencsejáték Zrt. számomra egy folyamatosan megújulni képes és gyorsan alkalmazkodó vállalat, amelyet az elmúlt néhány évben bevezetett fejlesztéseink is alátámasztanak. Úgy gondolom, társaságunk egyre fontosabb szereplője lesz a hazai nagyvállalatoknak, mind az értékesítési volumenét, mind pedig a társadalmi értékteremtést és fenntarthatóságot tekintve.